måndag 26 oktober 2009

Höstlovs-start

Då vara det höstlov igen. Det är alltid en skön känsla när det är lov, fast man jobbar. Idag har varit en ganska slapp dag då det inte har hänt så mycket. Det viktigaste som hänt var att vi fick årets skolkatalog. Jag lyckades visst vara med på 4 bilder i årets katalog. Det var bra jobbat måste jag allt säga. Av dessa 4 bilder skulle jag vilja påstå att 2 bilder var helt okej och de andra 2 var inte lika bra. Men det blev i alla fall ingen "fylle-fröken" detta året så då får jag allt vara nöjd..

Idag har jag varit och storhandlat på Maxi. Jag är inte direkt van vid det där med storhandling märkte jag. Så jag blev helt stressad av allting.. Men sen när jag väl kom hem med mina påsar kändes det himla fint..

Nu längtar jag sjukt mycket efter torsdag och fredag då jag ska ha sovmorgon... Men imorgon ska jag och min kollega planera en utställning vi ska ha innan jul, så det blir nog en bra dag imorgon också.

Inga kommentarer: