fredag 2 oktober 2009

Härliga fredag..

Idag hände det mig något som aldrig hänt förut. Jag glömde mina nycklar hemma!!!! Det kanske inte låter konstigt i era öron, men för mig är sånt jättejobbigt. För jag glömmer inte saker, så är det bara likaväl som att jag hatar att komma försent så hatar jag att glömma saker. Så allt blev så jobbigt när jag var tvungen att åka vägen om stan för att hämta upp mina nycklar hos Petter efter jobbet.

Speciellt jobbigt blev det när det gick på ett par som inte verkade helt hundra och satte sig framför mig och åkte också ända in till stan. Damen sa nog namnet Håkan (jag överdriver inte nu) ungefär 100 gånger under bussturen. Håkan, har du varit på Liseberg? Håkan, har du varit på Mässan? Håkan, har du varit på Rondo? Håkan, har du ätit mat idag? Håkan, Håkan, Håkan, Håkan, Håkan, Håkan, Håkan, Håkan, Håkan, Håkan, Håkan, Håkan, Håkan, Håkan....... Till slut höll jag på att få spader på denna dam..

Men, men till slut var jag på plats i frisörsalongen och allt var glömt och min härliga fredag startade. Ikväll kommer Annika och Frida och lilla Svea hit, vi ska ha afterwork hemma. Jag ska bjuda på mat och då blir det såklart tacopaj. Det är väl bara dom två som inte har ätit den här hemma någongång.. Snart kanske det är dags för en ny paradrätt... Vad vet jag..
Ha en fin fredag allihop.. puss puss

Inga kommentarer: