torsdag 15 oktober 2009

Glad igen..

Idag känns allt så himla mycket bättre. Veckan är ju snart slut och då blir allt fint igen. I måndags trodde jag aldrig att denna veckan skulle ta slut. Men se där, snart är den det. Jag får slänga in en liten ursäkt för att det blivit lite blogging i veckan och när det väl blivit blogging så har den varit ganska så negativ. Men så blir det ibland.

Alla samtal denna veckan har gått bra tycker jag allt. Och det känns himla bra.. Det är märkligt att livet alltid ser ljusare ut när torsdagen kommer. Allt som varit jobbigt tidigare i veckan blir så mycket lättare på torsdagen. Det kan vara så att jag brukar ta mig ett glas torsdagsvin på kvällen och därför känns allt bättre eller så har det inte alls med det att göra. Som sagt, vad vet jag.

Ikväll blir det visst Mammas pojkar för mig ändå.. Jag kan inte förstå alls varför det råkar bli så. Jag kände mig liksom bara tvungen att titta på det idag också. Kalla mig svag, gör det bara..

Inga kommentarer: