torsdag 5 mars 2009

Världens smaskigaste macka..

Det borde nästan vara förbjudet att göra reklam för Subway. För idag när jag satt på bussen hem från jobbet så tittade jag rakt fram och där lite till vänster sitter det en stor reklamskylt för Subway. Och till råga på allt så är det även bilder på dessa alldeles perfekta mackor. Jag kan även tillägga att jag var ganska hungrig efter att det hade varit Nickulaktusoppa (eller hur det nu stavas) i bamba idag.. Inte min favorit soppa direkt, för den smakar fan ingenting...

Så den där reklamen fyllde nog sitt syfte ändå, med att få oss Subway-älskare att bara sukta ännu mer efter en härlig smaskig Sub. Jag har varit väldigt nära att springa ut och köpa mig en hela kvällen, men jag känner att jag får nog hålla mig till helgen. Jag ska nog slå till på en på lördag kanske.

Inga kommentarer: