fredag 27 mars 2009

När katten är borta..

Japp, nu är Petter borta och det är ingen ordning alls med mina matvanor kan jag meddela. Nu har jag visst råkat trycka i mig en Sub två dagar i rad. Det var absolut inte min avsikt att gå förbi där idag, men så var det så att jag fick ta 2:an och den stannar ju vid Olivedal. Så då blev det liksom bara så att jag råkade gå förbi och det gick inte alls att bara gå förbi. Jättekonstigt.

Men imorgon är jag bortbjuden på middag hos mina gamla kollegor, så då kommer det ju i alla fall inte bli någon Sub. Och jag ska absolut inte gå dit på förmiddagen, det lovar jag.

Idag blir det afterwork på Excet. Det ska bli trevligt, jag känner mig laddad för ett par glas vin. Dock börjar jag bli lite förkyld, Petter passade på att smitta mig lite innan han åkte. Men efter några glas vin känner jag mig kanske lite friskare.. vem vet..

Jag är även lite besviken över att jag missar finalen av Lets dance. Är det någon som ser den ikväll, så får man gärna smsa mig om vem som åker ut. Tack på förhand om det nu är någon som kommer göra det.

Ha en riktig kalas-fredag..
puss puss

Inga kommentarer: