söndag 15 mars 2009

Bakishäng hos Ola och Junette...

Idag har vi kört på lite bakishäng hos Ola och Junette och Stella såklart.. Jag var inte riktigt pigg imorse kan jag väl säga.. Så promenaden hem till Ola och Junette höll verkligen på att ta knäcken på mig. Men efter lite cola och en ostburgare från gamla haket Macs så var jag på gång igen.

På vägen hem skulle jag och Petter in på Hemköp och handla lite mat till kvällens middag. Men helt plötsligt tittar jag ner i korgen och där ligger det en stor skinkstek och en stor bit fläskfilé. Han har alltså gått och smugit ner två stora köttbitar och gick väl och hoppades på att jag inte skulle se detta. Det kanske inte är så farligt att köpa kött sådär kanske någon tycker och det tycker inte jag heller i vanliga fall. Men nu har vi väldigt mycket kött i frysen och jag börjar bli lite orolig för att Petter har blivit lite beroende av att köpa kött. Han kommer hem med stora köttbitar varje gång han har varit och handlat. Och så säger han till hans försvar att det var så billigt. Så det får nog bli så att det är jag får handla den närmaste tiden, annars kommer hela lägenheten vara fylld med kött.

puss på er i alla fall den supersköna söndag

1 kommentar:

darling sa...

Så himla kul vi hade:)