torsdag 5 mars 2009

Tur att helgen snart är här..

Jag längtar så mycket till att det ska bli fredag-eftermiddag, för denna helgen kommer bli himla kul känner jag på mig.. Imorgon ska det bli afterwork med jobbet och det kommer nog bli kul. Afterwork är ju alltid kul. Och sen på lördag är det Glasvegas på Storan som gäller och det kommer ju säkert också bli sjukt kul.

Sen ska det ju bli väldigt skönt att sova på lördag och söndag. Shit, vad jag var trött imorse. Det är lika bra att försöka få så mycket sömn som det bara går denna helgen, för nästa vecka kommer det bli mycket att göra på jobbet. Det är nämligen dags för att skriva omdömen på en sådär 300 elever nästa vecka.. Och det tar ju sin lilla tid det där. Men det är nästa vecka det, det behöver jag ju inte tänka på än.. Långt kvar...

puss

Inga kommentarer: