lördag 7 mars 2009

Hoppas..

Om ett tag ska vi till Storan och kolla på Glasvegas. Det ska bli kul som fan. Jag hoppas att de kommer köra A snowflake fell, men det tror jag inte. Men som sagt man kan ju ändå hoppas. Jag har grundat med en Sub idag och sen blir det middag hos Martin och Madeleine innan konserten. Inte helt otippat, så är det vi som står för köttet. Petter är väldigt spänd på denna stora blodiga köttbit som just nu ligger och väntar på diskbänken.

Jag känner mig väldigt laddad för ikväll, måste jag säga och jag hoppas att det även blir ett par glas vin efter konserten också. Kan det bli så att jag får gå till det omtalade Ritz ikväll kanske. Med det gänget som vi kommer vara ikväll, så är det nog inte helt otänkbart va?

Jag är dock lite besviken över att jag missar Andra chansen ikväll, men Andreas har lovat att smsa mig om vilka som går vidare. Så då känns det helt okej faktiskt.

Så snart kör vi... Puss puss

Inga kommentarer: