lördag 14 mars 2009

The day...

Idag är dagen äntligen här, dagen eller rättare sagt kvällen vi alla har längtat till sen förra året..
Alltså den stora schlagerfesten äger rum ikväll. Det ska bli himla kul och förberedelserna är i full gång. Petter är nere på jobbet för att skriva ut årets röstkort och själv ska jag snart börja baka.

Så allt är som det ska denna härliga dag. Frågorna är även många ikväll känner jag. Vem ska få min tolva? Har ingen aning om vem jag ska rösta på. Hur många boor kommer finnas med på fetsen? Kommer jag få en allergisk reaktion mot min boa? Ja, det vet man aldrig i och med att när jag provade den i torsdags så började jag nysa som tusan.

Ja, som sagt alla bitar och svar faller förhoppningsvis på plats här på Plantage ikväll. Ni som inte kan komma, kan ju sitta på annan plats och känna er lite ledsna för att ni inte kan vara med på denna magnifika fest.

puss puss

Inga kommentarer: