söndag 1 mars 2009

Skön söndag..

Denna söndagen vaknade jag pigg och fräsch. Värre var det nog med min kära sambo..
Jag och Hanna möttes vid 11 tiden för att kolla in sy-mässan vid Heden. Den var helt okej och jag köpte med mig lite olika sybehörsgrejer. Väldigt många vackra blommor som jag ska sy på, på olika grejer.

Sen fortsatte vi söndagen med en liten repa på stan där det blev lite mer shopping. Känns väldigt bra att ha fått stillat min shopping-abstinens idag..

Efter stan var det dags för födelsedags-brunch hos Junette. Väldigt trevligt det också. Kvällen avslutas med filmklubben. Egentligen är det mitt filmval ikväll, men filmen som jag har valt fanns ju tyvärr inte (som vanligt..) Så det får bli Alex val ikväll och mitt nästa vecka. Så ikväll ska vi se Choke. Hoppas den är bra.

Puss på er...

Inga kommentarer: