fredag 19 februari 2010

Sleepover..

Igår eftermiddag hämtade jag Maja på fritids, då det var dags för lite Jenny-Maja tid. Vi har ju nu en sprotlovstradition, då Maja sover hos mig och slipper gå till fritids dagen efter. Så vi startade eftermiddagen med att gå och fika och sen raka vägen hem för att pyssla. Jag lärde Maja att brodera, så hon broderade en duk. Det gäller att få någon intresserad av samma saker som mig.

På kvällen gick vi och hyrde film, resultatet blev 7 avsnitt av Hanna Montana (dubbad). Natten gick sådär, då jag fick gå ut och lägga mig på soffan en stund, för på min ena sida hade jag Maja snarkandes och på andra sidan låg Petter och snarkade.

Men vi startade morgonen med att titta på lite mer Hanna Montana och sen var det Slottis som gällde. På med termobyxor och fram med snowracern, så var det dags att åka i backarna. Det var himlans kul, jag kan inte komma ihåg när jag åkte snowracer sist.

Nu ska vi brodera lite till, innan Maja blir hämtad..

Se upp i backen!

Fort ska det gå

När termosarna var på, passade jag på att göra lite snöänglar

Jag vill oxå att någon ska dra mig..

Sista backen fick Maja åka själv i, för jag fegade ur

Inga kommentarer: