lördag 13 februari 2010

Sicken start..

Starten på mitt sportlov har varit riktigt bra. Jag gick upp tidigt som sjutton imorse för att kolla in Maja på hennes skridsko-skola. Svinkallat, men jag var så stolt när lilla tjejen ägde på isen ska jag säga er.

Sen var det bara att fortsätta till Emma, Jonas och Noah för att diskutera sommaren. Där hade Emma varit och förhandlat subway och det tackar man ju inte nej till direkt. Fint som snus.

När vi väl var hemma var det bara för mig att springa ut igen. För min kära Hanna Jos satt nere på Rover, så det var bara att titta förbi på ett glas. Bruna och fina var dom och det var så himlans, himlans fint att träffa dom igen..

Så denna lördagen har varit kalas än så länge. Nu är det bara att hålla tummarna för att Melodifestivalen ikväll blir bra.

1 kommentar:

Hanna Jos sa...

Så super kul att träffas igen!!!