onsdag 24 februari 2010

Extra dag

Då blev det så att jag fick en extra dag ledigt såhär mitt i veckan. Det här med all snö har liksom verkligen ställt till det på olika sätt. Så idag har våran skola varit stängd och jag fick inte lov att gå och jobba. Imorgon ska den också vara stängd, men vi ska ha konferens i 3 timmar. Så det blir ingen sovmorgon för mig imorgon men en väldigt kort dag och det är ju inte fy skam.

Idag fick äntligen iphonen flytta hem till mig. Det känns himlans fint och jag ville sätta igång och köpa apps med en gång. Men det gick 2 minuter, så fick jag stränga tillsägelser av mina två rådgivare (Petter och Alex, om nu någon var osäker på vilka jag menade). Så jag får tydligen hålla mig borta från att köpa massa grejer.. Imorgon ska jag ut på jakt efter ett tjusigt fodral och sen kommer allt vara frid och fröjd..

Inga kommentarer: