måndag 8 februari 2010

Frisk fläkt..

Idag när jag var på Maxi och storhandlade skulle jag avslutningsvis köpa cigaretter till Petter. Det var ju nu väldigt längesen jag köpte cigg, så jag blev väldigt förvånad när hon i kassan frågade om leg. Jag fyller snart 30 svarade jag och skrattade. Vi kollar alla under 30 svarade hon då. Jasså där ser man, ser ut som 17 år det är ju inte helt illa..

Fruktansvärt roligt tycker jag om hon nu trodde att jag var 17 år. Lite konstigt även kan jag nog tycka, för idag hade jag en vagn med 3 överfulla kassar och det hade jag verkligen inte när jag var 17år. Då hade jag väl på sin höjd köpt en cola till mitt ciggpaket och inte storhandlat 3 papperskassar. Men, men det var i alla fall en frisk fläkt i min vardag, att få visa upp mitt ack så vackra pass..

Inga kommentarer: