söndag 7 februari 2010

1 års kalas..

Igår var det 1 års kalas för Noah. Det var väldigt kul och jag stannade som vanligt hela dagen. Inte lätt att få fort mig från den lägenheten inte. Hanna kom som en överraskning också och det var så himla kul att träffa henne igen.

Kvällen igår avslutades med första delfinalen av Melodifestivalen här hemma. Sådär skulle jag säga att det var, inga direkt kalasbra låtar. Jag ringde och röstade på Salem i alla fall, men min andra favorit kom inte ens till andra chansen. Illa!











Denna gitarren fick han från oss. Designed and made by J och P. Vi hade även köpt en Ramones t-shirt, så Noah lär bli tuffast på dagis.

Bästa gänget

Efter allt kalasande så behövde vi gå ut på en liten promenad

Gudmorsmys är ett måste på kalas

Noah rockade med sin gitarr

Inga kommentarer: