onsdag 3 februari 2010

Frigörande?

Igår var det dags att filmfestivala litegrann. Vi var och såg I love you Philip Morris och jag tycker att den var bra. Jag gillade den faktiskt ganska mycket. Jag lyckades även hålla mig vaken hela filmen och till och med så länge att det blev en cider efteråt, så det blev ju en bonus.

Idag har jag haft en väldigt glidig dag måste jag säga. Dagen startade med att jag skulle vara själv med 2 klasser, för det fanns inga vikarier (ett tips bara, om det är någon som är arbetslös, satsa då på att bli lärarvikarie).. Så det var bara att improvisera lite, så det blev visst så att kidsen fick titta på Simpson filmen. Kanske inte helt korrekt och pedagogiskt, men alla var nöjda och glada..

Imorgon ska jag på kurs efter jobbet där jag ska lära mig att vara ännu mer skapande i alla ämnen. Jag är sjukt spänd på denna kurs och jag ser lite framför mig att det kommer bli ganska så flummigt. Mycket frigörande av allt tänker jag. Frigörande drama, bild, rytmik... you name it!

Inga kommentarer: