fredag 13 november 2009

Vill ha..

Idag efter jobbet gick jag en sväng på stan med Hanna och jag såg så många tights som jag ville köpa. I varje affär jag gick in så såg jag tights jag ville köpa. Så nu har jag gjort en lång tights-lista. Synd bara att jag inte har råd att köpa alla tights jag vill ha. Som alltid när jag och Hanna går på stan så pratar vi om man skulle kunna hitta lite pengar som man kan köpa kläder för. Men som alla andra gånger så hittade vi inte en krona. Trist att man aldrig kan få ha lite flyt.

En annan dum sak som hänt idag var att när jag tittade på min kära stegräknare vid lunch så stod den på oooooo.. Katastrof kände jag direkt, då jag förstod att jag missat massa steg idag. När nåt sånt här händer så tycker jag att jag skulle kunna få plussa på ett par steg (jag vet ju hur många steg jag brukar ha på en förmiddag). Eller är det fusk att göra så tro?

I natt kommer jag troligtvis drömma om tights i alla dess färger. Men snart är det jul och jag kanske ska önska mig tights i julklapp från alla..

Ha en fin fredag allesammans..

2 kommentarer:

Hanna Jos sa...

Japp, den där gamla "ska vi inte ta å hitta en tusing var" börjar ju kännas lite omöjlig men skam den som ger sig...nån gång måste det ju hända tycker man... Men många fina tights fanns det ju verkligen, åhhhh pengar...

Jenny sa...

Jag ger inte upp, någon dag ska vi hitta varsin tusing..