lördag 14 november 2009

Häng på Åhlens

Idag träffade jag Emma och Noah i stan och vi skulle fika lite. Vi var ju inte direkt ensamma i stan så det var inte lätt att hitta någon plats på nåt café. Men till slut hamnade vi på Åhlens för där finns det ju alltid plats. Det är lätt att fastna i sofforna där och det gjorde vi även idag.

Snart ska jag iväg till Hanna Is där vi ska fira hennes födelsedag lite. Hon fyllde år i september så vi är lite sena kan man tycka. Men bättre sent än aldrig som man säger.

Så himla fina

Lite gudmorsmys är aldrig fel

Finaste killen

3 kommentarer:

Hanna sa...

Men gud vilken snygg morsa! Jag tycker att emma kan dumpa jonas och sen söka till ensam mamma söker, det hade gjort mig så himla stolt att få säga att jag är syster till den snyggaste morsan i programmet. Sonen är väldigt lik sin far.

Emma sa...

Hahaha ja du det kanske vore nåt för mig! Allt för att göra dig stolt Hanna. Men jag tror inte jonas är så sugen på det.
Visst är Noah en riktig mini-J, fattas bara lite skägg!

Tack för idag Jenny!

Jenny sa...

Hahaha.

Tack själv Emma..