måndag 30 november 2009

Skumtomtar har väl ingen laxerande effekt???

Idag har det varit en fin dag.. Jag känner mig laddad för de sista veckorna innan det blir jullov. Adventsstjärnor är på plats och man får nu dricka hur mycket glögg man vill och äta så många skumtomtar man vill. Igår var det en himla trevlig tillställning här hemma. Tack alla ni som tittade förbi.. Det kändes som om vi har gått loss mer på glöggen tidigare år, men det gick åt ett par liter i går ändå så det ska man väl vara nöjd över.. Ett par påsar skumtomtar gick också åt.

Ikväll blir det att kika på Ullared och imorgon blir det även att besöka detta paradis. Imorgon har vi studiedag, då jag först ska arbeta hemma och på eftermiddagen bär det av till Ullared med en kollega och Junette. Jag håller även på att skriva på en liten handlingslista just nu, bara nödvändiga saker ska inhandlas. Det lovar jag er..

Enda bilden som fanns i min kamera från adventsfirandet igår, men det är ju inte fy skam

2 kommentarer:

Hanna Jos sa...

Ja tack för igår!! Lite avis på Ullared är jag allt ;)

Jenny sa...

Tack själv, Jos.. Nu är det visst bara en påse skumtomtar kvar..

Jag förstår att du är avis, men jag ska ju handla till dig i alla fall. Det har jag skrivit upp på min lista..