måndag 16 november 2009

Jihooooooooooo..

Jag är så jäkla glad idag.. För ett bra tag sen var jag med i en tävling där jag ville vinna en klänning. Jag rimmade lite och jag vann ingen klänning. Däremot gick jag vidare i tävlingen och jag kunde vinna en resa värd 10 000kr. Jag rimmade lite till med hjälp av min kära mor och jag hörde inte nåt. Såklart att jag inte hade vunnit tänkte jag. Men det var ju ändå bra att jag hade varit en av tio som gick vidare på mitt första rim. Men idag när jag kommer hem från jobbet ligger det en avi om att jag ska hämta ut nåt på posten.

Jag funderade länge och kom inte på vad det kunde vara. Jag vet ju att jag inte har köpt nåt på internet och jag vet att jag inte har gjort det på fyllan heller. Och när jag hämtar ut brevet och öppnar det så ser jag att jag har vunnit ett presentkort på 10 000kr på Resia...

Jag är så sjukt glad och kan inte riktigt fatta att jag har vunnit... Ibland har man visst tur ändå..

Inga kommentarer: