söndag 22 november 2009

Gråaste söndagen ever

Idag har jag legat i soffan hela dagen hittills. Min ursprungliga plan var att jag skulle ut på en långpromenad idag. Men den planen sprack ganska tidigt imorse. Jag skyller på att jag känner mig lite trött och hängig efter sprutan igår och att det är världens tråkigaste väder ute.

Det har varit bra grejer att titta på tv denna söndag i alla fall. Jag startade med Idol reprisen i och med att jag var ute på galej i fredags och missade programmet. Sen har jag tittat på Sex and the city filmen igen och jag grät en hel del idag med. Nu kommer höjdarfilmen 27 dresses på Canal+ som jag tänkte kolla på. Jag tror att Alex känner sig väldigt ledsen för att han missar dagens förfilm. 27 dresses med Malin Åkerman är ju allas favorit...

Inga kommentarer: