lördag 7 november 2009

Fiskelördag

Idag var vi på utflykt till Norra långvattnet. Jag tänkte att det kunde bli bra med en promenad och lite steg för mig. Petter och Sven var sugna på att fiska lite.. Det blev nästan lite för mycket skogspromenad för min smak idag. Det var några gånger jag var farligt nära att ramla i vattnet och ramla på något berg.. Men Sven var väldigt glad över sin fisk..


Ola blickar ut över fiskarna

Storfiskaren Petter

Jag hängde bara med för promenadens skull och sällskapet såklart

Den enda riktiga storfiskaren idag

2 kommentarer:

Hanna sa...

Men vilken friluftsmänniska du blivit! Är det bara promenader och frisksport som gäller för dig nu eller? Släkten lassbo verkar ju helt besatt av naturlivet ;-) Om två veckor kommer jag till götet!

Jenny sa...

Javisst verkar det som om jag har blivit värsta friluftsmänniska.. Men inte bara.. Jag gillar fortfarande att dricka vin väldigt mycket..
Åh vad jag längtar till om 2 veckor nu. Jag längtar efter dig massor..