tisdag 16 december 2008

Vad hände med Kevin egentligen?

Nu visas Bodyguard på kanal 5. Det är en riktig gammal kalas-film tycker jag och det var på den tiden som Kevin Costner var lite småhet och jag tyckte att han var en riktigt bra skådis. Men nu var det allt ett tag sen man såg nåt med honom. Han är nog inte så het längre heller tror jag.

Petter är fortfarande sjuk, så jag går bara runt och hoppas att han blir frisk snart. Inte kul om han fortfarande är sjuk när julresan påbörjas på lördag. Inte heler kul om det blir så att jag blir smittad och blir sjuk på resan. Sen är det ju även så att det är liksom så att hela systemet här hemma kraschar när Petter är sjuk. Det är ingen ordning på nåt, kan jag säga.

Idag har jag iallafall köpt klart alla julklappar. Jag tycker att det är bra jobbat av mig att jag fixade alla julklappar på en eftermiddag. Sen mötte jag upp Darling också, så det blev ett litet glas vin innan jag åkte hem. Så då kan man nästan säga att tisdagsvinet har kommit tillbaka... I januari kör vi på tisdagsvin varje vecka tycker jag, det får bli skärpning helt enkelt.

Nu ska jag titta på Kevin och Whitney...

puss puss

2 kommentarer:

darling sa...

mysigt var det.
Ses på lördag

Hanna Jos sa...

Tisdagsvin låter finnemang!