måndag 8 december 2008

Kommer sakna Håkan idag..

Jag har insett att jag har inte förstått riktigt att det var sista avsnittet av Färjan förra veckan. Jag har liksom gått runt hela dagen och tänkt att jag ska se på Färjan ikväll, så det blir ju bra. Men nu inser jag ju att det blir ju ingen Färjan och ingen Håkan idag. Himla tråkigt faktiskt. På kanal 5 är det My shocking story ikväll och den är säkert helt okej. Jag får väl kolla in det, det kan ju vara lika bra som Outsiders om man har tur.

Idag ska jag se på Glamour också tänkte jag. Jag hoppas att det har blivit lite bättre sen sist. Men jag är rädd för att Brooke fortfarande är dum i huvudet och då kommer jag bli lite sur. Men det ska iallafalll bli spännande att se på det idag, efter mitt lilla uppehåll. (spännande kanske inte är rätt ord tänker säkert någon nu....)

Ha en nice måndag.. Nu är det bara 12 dagar kvar till julresan...

puss puss

Inga kommentarer: