tisdag 9 december 2008

En helt vanlig tisdag på Plantage..

Idag har det varit storstädning här hemma igen. Jag var ej delaktig idag kan jag säga, jag hittade på massa saker att göra som ej hade med städning att göra. Petter körde på ordentligt och var i ett ganska lyriskt tillstånd här hemma. Petter hävdar idag att han inte är städoman och detta förklarar han samtidigt som han ligger och skrubbar våra kakel-fogar i badrummet med ett nytt super kakelfog-medel. Jag känner att jag kan inte hålla med där alltså. Han är nog på gränsen faktiskt. Jag tycker bara att det är så konstigt att jag aldrig blir så glad av att städa som han blir.

puss puss

2 kommentarer:

Hanna Jos sa...

Känner Petter att han inte får nog hos er så kan du hälsa hoom att han är välkommen hem till oss när han vill för här lyser städmanin med sin frånvaro...

Alex sa...

han är välkommen hit också...

sen behöver vi väl inte ens diskutera om han har ett sjukligt städbehov eller inte, vi vet ju redan alla svaret på den frågan!