fredag 19 december 2008

Glad men börjar bli förkyld..

Nu är det jullov och jag känner mig väldigt glad. Idag fick jag min första julklapp som klasslärare. Det är en fin känsla ska jag säga. Jag har ju aldrig varit klasslärare innan så då har jag ju inte fått uppleva detta innan. Men mina kära åttonde klassare hade slagit till på julchoklad och julkaffe till sina två lärare.. Väldigt fint...

Kommun-julklappen var väl sådär. Helt okej. Ett frågespel fick vi och vi fick även 2 frallor imorse också. Skolan är ett bra ställe att jobba på när det vankas presenter och förmåner. Jag kände mig dock väldigt nöjd med mina frallor, både frukost och lunch kirrad. Dock kunde de ju bjudit på någon dryck kan man tycka. Men det fick vi fixa själva.

Nu är det tvätt, packning och stuff inför morgondagen som gäller och ikväll blir det familjemys. Jag börjar känna mig lite förkyld också, jag hoppas verkligen att det går över fort som fan..


puss puss

Inga kommentarer: