lördag 20 december 2008

God jul till er alla..

Nu är det snart dags för oss att åka. Om några timmar går planet och vi kommer fram till Lissabon inatt.

Jag och Petter har lyckats trycka ner våra saker i en resväska. Jag var väldigt skeptisk innan om det skulle gå, men vi lyckades, dock med nästan alla Petters kläder i hans handbagage. Det enda som inte fick plats var en burk med pepparkakor, men jag ska försöka se om jag får ner den i någon annans väska sen.

Jag ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade här på bloggen. Men jag vet ju inte än hur det ser ut med internet och sånt. Så jag passar ändå på att önska er alla en riktigt god jul och tar hjälp av självaste Hasselhoff. Så god jul säger jag och Hoff..


puss puss

1 kommentar:

Hanna Jos sa...

Ha det nu så himla bra!! The Hoff gjorde min jul komplett nu måste jag säga, tack! Ta hand om er och God Jul!