söndag 7 december 2008

Stjärnor på is...

Idag har jag , Pillan och Maja varit på Liseberg och åkt skridskor. Jag kan säga att förväntningarna på mig själv var inte så höga. Men jag stapplade mig ut på isen med en väldans träningsvärk i vaderna (tydligen från flytten igår) och det gick riktigt bra. Det blev ju inga piruetter och hopp direkt, men det blev helt okej åkning. Jag åkte till och med baklänges. Jag var nära att ramla en enda gång bara men jag höll mig uppe lite smidigt. Maja skrattade ihjäl sig bara, men det bjöd jag på.

Det var även svin-kallt på Liseberg och när vi åkte Släng-gungan höll jag på att frysa ihjäl. Men det var mysigt. Men jag föredrar nog att åka saker på Liseberg på sommaren istället.
Men det var en mysig dag helt enkelt.

Nu ska jag köpa mig ett par skridskor tänkte jag. Det är alltid bra att ha, så snart får vi åka igen.

Och idag tänder vi andra ljuset i advent........
puss puss

Inga kommentarer: