måndag 15 december 2008

5 dagar kvar..

Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker. Det känns för himla skönt att det snart är jullov. Det är en del att göra i veckan bara, så jag känner mig lite stressig. Men det är bara att se framåt. Sen är det också en väldigt rolig vecka i skolan. Imorgon och på onsdag är det film-dagar. Så imorgon ska vi se på Patrik 1,5 och på onsdag ska vi se på This is England. Det ska bli kul.

Petter har blivit sjuk. Inte så bra. Ett tecken på att han är sjuk är att han pratar helt konstigt. Han verkar ha glömt av vem han bor med. Idag sa han att han ville att jag skulle göra Jennys goda, egna gulaschsoppa. Jag bara tittade på honom och trodde att han skämtade. Jag hade så gärna velat ha Jennys hemmagjorda goda gulascsoppa sa han igen. Jag konstaterade då att han har nog feber och så gick jag upp till Hemköp och köpte färdig soppa i tetra till honom istället. Jag hoppas verkligen att han blir frisk snart..

puss på er

Inga kommentarer: