söndag 28 december 2008

Borta bra men hemma bäst..

Ja, nu är vi hemma på kära Plantage igen.. Det känns väldigt bra att vara hemma i våran kära lägenhet igen. Men det känns även lite sådär tomt som det ofta gör när man har varit borta och hängt med andra människor ett tag. Men det ska bli väldigt skönt att sova i min egna säng inatt..

Jag kan ju säga att jag är ganska sliten efter veckan som varit. (det är nästan så att man hade behövt en spa-vecka nu alltså). Det har alltså varit en väldigt intensiv vecka, men vi har haft väldigt kul. Ja, vad har vi gjort då? Mina dagar har nästan sett likadana ut varje dag, det har varit mycket strosa på stan och titta i affärer och ta en vin-paus då och då.

En dag var jag, Hanna och Alex på utflykt till ett jättevackert slott och en vacker strand. Det var en väldigt bra utflykt den dagen.

Julafton var en riktigt kalas-dag. Dock var det konstigt att fira julafton någon annanstans än hemma. Men vi fixade en riktigt bra julmiddag och efter middagen kom tomten. Det var för jäkla kul kan jag säga. Marcus var klockren som tomte.
Sen blev det VÄLDIGT mycket dans för mig och Hanna på natten, så det kunde inte bli annat än en riktig kalas jul..

Det har även blivit en hel del shopping för min del. Tre klänningar, ett par skor, en väska, några sjalar, lite smycken, några tights och världens finaste diadem. Så jag är nöjd kan jag meddela. Jag är lite missnöjd med att jag bara fick köpt ett sådant super-tjusigt diadem, men när jag hade bestämt mig för att köpa fler, så fanns de inte kvar. Så jag får vara nöjd med att jag fått ett iallafall..

Nu ska jag lägga upp lite bilder.

Puss puss

Inga kommentarer: