lördag 6 december 2008

Jag är så lättköpt...

Det är snack om att Ola och Junette ska köpa hund och jag är ju ingen direkt djurvän så jag är ju skeptisk. Men Petter gillar ju hundar som fan, så igår gick jag med på att om de köper hund , så ska vi passa hunden en helg. Och för detta fick jag köpa mig en ny klänning. Nu vet jag inte om det kanske var så smart av mig, men jag får försöka tänka positivt och att jag behöver ju faktiskt inte vara hemma just den helgen. Och det blir ju en ny klänning för mig att vara tjusig i.

Idag har jag hjälpt Emma och Jonas att flytta. Väldigt mysig lägenhet de köpt. Jag stannade kvar ett par timmar och drack vin och det är ju också alltid trevligt..

Ikväll blir det James Bond här hemma tror jag.

Denna hunden var det tänkt, men det blev ej den (kanske det blir någon annan liknade)...

4 kommentarer:

darling sa...

... den helgen kommer jag hem till er. Vi kan strosa i Slottis och du kommer bli kär.
I en rottis.
Oj en litet julerim, det var ju fint. :=)

Puss Jemma

Hanna Jos sa...

Det är härligt att veta att du är lättköpt om det blir en bulldog bebbe nångång i framtiden:)

Jenny sa...

Oj, nu ångrar jag lite att jag skrev det inlägget..

darling sa...

men vi minns... vi minns eller hur min Jos.

Bulldog alltså! Brittiskt:) Jenney och jag ställer upp det vet du!