måndag 8 december 2008

Osannolikt kan man tycka...

Det finns en person som har 4 barn. Två barn har hon med en man, det tredje barnet har hon med den första pappans son, det fjärde barnet har hon med sin dotters förra man. Nu har hon blivit biologisk mamma till en till son. Den mannen som är biologisk pappa till den sonen är ihop med hennes dotter som egentligen vill ha personens syster. Personens andra syster är ihop med mannen som är pappa till de 2 första barnen. Den första sonen är nu ihop med personens nuvarande mans ex-fru. Sonen var innan ihop med ex-fruns dotter.... blablabla

Personen jag pratar om är alltså Brooke Forrester/ Logan.. Nån som är sugen på att börja kolla på Glamour efter denna lilla resumé kanske.

4 kommentarer:

Hanna Jos sa...

FATTAR inte hur du kan orka kolla på det... Snacka om att keep it in the family!!! Nä tacka vet jag riktiga serier som Färjan! Hoppas verkligen dom tänker köra en till omgång, hade ju inte annars varit fel att samla ihop ett gäng tjejer och ta en tur med Cinderella, har man tur stöter man ju ihop me Håkan-Bråkan i baren!

Jenny sa...

Ja, det är verkligen familjärt i Glamour....=)
Nu är jag riktigt sur på Brooke, så jag ska ta en ordentlig paus nu (tror jag)
Men Färjan is da shit alltså.. Vågar vi åka med Cinderella då? Vi får ta med någon singel-tjej då som kan hångla med Håkan..=)

Hanna Jos sa...

Sara är ju ett självklart val där tycker jag, får höra om hon är på...

Jenny sa...

Sara + Håkan är nog klockrena ihop..