tisdag 30 december 2008

Mitt 2008

Ja, då är detta året snart slut. Jag tänkte att det skulle passa bra med en liten sammanfattning av mitt 2008.

Året började med att vi bodde in oss i våran lägenhet som jag bara älskar så mycket. Under våren så fick jag ett nytt jobb och det är jag väldigt glad för. Det blev verkligen så bra som jag ville att det skulle bli. Under våren planerades det också för fullt för att få ihop Pillans möhippa, som blev riktigt lyckad..

Sommaren kom och det var dags att åka på våran fantastiska resa i Europa och bloggen jochpieuropa blev en succé som jag sedan fortsatte med själv här. Sen var det dags att vara Pillans brudtärna på bröllopet. Lätt hysteriskt men kul..

Året avslutades med att julen spenderades i Lissabon.

Nu är det ju såklart så att det har hänt väldigt mycket mer saker under året och inte bara roliga saker heller. Men nu väljer jag att bara se på de positiva sakerna som hänt mig under året.

De mest positiva saken är väl ändå att jag slutade röka den 28.e juli.. Jag har rökt i många, många år och har haft svårt att sluta, men denna gången så bestämde jag mig att nu så.... Och nu 5 månader senare så ser det ut som om det här går vägen..

Vad kommer hända 2009 då? Det blir spännande att se, än så länge är det bara en sak jag vet och det är att jag ska axla rollen som brudtärna igen. Denna gången är det Darling som ska gifta sig. Det blir kul som fan.

Gott nytt år...
puss puss

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag älskar kortet på mig, alex och gorillan!

Jenny sa...

Det är ett kalas-kort..