måndag 29 september 2008

Ny vecka igen..

Jaha, då var det måndag igen. Vart tog den här helgen vägen? Jag tror att det är nåt lurt faktiskt. Lördag och söndag måste vara kortare än vad typ onsdag och torsdag är. Så tycker jag det känns i alla fall.

Ja vad har jag hittat på i helgen då. I fredags gick jag en repa på stan med darling och sen var det hemmakväll med Petter. Vi såg på Batman och jag somnade på slutet. Lite illa faktiskt, då jag tycker att den var väldigt bra och Christian Bale är ju himla het också. Men jag var väldigt, väldigt trött.. Så jag får väl se slutet någon annan gång.

På lördag var jag också på stan men denna gången med systrarna Carr. Hanna var i Göteborg över helgen och då måste man ju passa på att träffa henne. På kvällen var det födelsedags-galej hos systrami som fyllde år. Sen var det Deep som gällde. jag måste ju säga att jag tyckte att det var lite för mycket folk där, men det var himla kul att stå i soffan där och dansa till bra schlagermusik.

Söndagen började på Ikea med Pillan och Frank. Köpte jättefina fryspåsar där som jag är väldigt nöjd med. På kvällen var det film med Hanna och Alex. Känner mig väldigt nöjd med helgen. Jag är dock väldigt nyfiken på hur det gick för darling och hennes klänning när hon var toastmaster på ett bröllop i lördags.

Ja. vad ska jag göra i veckan då?
Jag kommer nog faktiskt tillbringa mycket tid på jobbet, då jag ska skriva omdömen om ungefär 350 elever och det ska vara klart på torsdag. Men idag blir det Glamour, jag har inte sett det på hela förra veckan så det ska bli spännande. Det kan ju ha hänt hur mycket som helst där, Brooke och Ridge kanske har gjort slut igen. Men det får vi verkligen inte hoppas.

puss puss

Inga kommentarer: