lördag 20 september 2008

Lördag...

Idag har jag allt varit lite sliten och trött. Fredagskvällen och natten spenderades på Hotell 11 med Susanna och Hanna. Vi firade att Hanna fyller år, så det var ganska mycket vin, god mat och bubblande. Kalas-trevligt måste jag säga. Jag var dock lite besviken på mig själv då jag inte fick i mig så mycket frukost imorse (mådde lite illa just då). Så det var lite synd.

När jag väl kom hem idag så möttes jag av att det var storstädning på gång här hemma. Men jag var ganska passiv som vanligt och vilade lite innan jag kunde hjälpa till med städningen. Och min städ-uppgift idag har varit att städa i garderoben. Jag har faktiskt slängt 4 par skor idag så det känns ju bra. Då kan man ju säga att det finns plats för några nya i garderoben. Jag behöver köpa mig ett par nya stövlar eller egentligen kanske det är så att jag mest vill köpa nya stövlar och inte att jag behöver.

Nu är Ola här och håller på att laga mat till oss. Nu är jag faktiskt väldigt hungrig, så jag hoppas han är klar snart.

Jag har även sett ett nytt Bevvan avsnitt idag också. I detta avsnittet var Kellys mamma med och det pratades om Dylan. Det är alltid kul att höra om Dylan faktiskt. Synd att inte han är med, men man kanske ska ge det lite tid så kommer nog han också och gör ett litet gästspel.

puss puss

1 kommentar:

darling sa...

jag sov TRE timmar, släpade mig till stan efter det. Svettades i provrum, men hittade inga jeans såklart.

Hängde på Tranqan, drack öl och vin med Andreas gick sedan på Wolleeee. Söt film.

Nu är jag så sjukt trött. Vad hände igår egentligen:)

Puss, älskar dig
H