torsdag 25 september 2008

Kid svensk...

Idag var jag på skolbio med våra 8:or och 9:or.Vi såg en film som heter Kid svensk. Jag tycker att den var helt okej men eleverna tyckte inte om den (eller så gjorde de det, men vågade inte erkänna det). Det som blev lite jobbigt tyckte jag var att filmen var lite sorglig och jag kände att tårarna brände bakom ögonlocket. Men det fanns ju inte en chans att jag kunde gråta lite inför eleverna. Så jag fick verkligen kämpa för att hålla inne med tårarna. Fatta vilken status jag hade haft om jag hade börjat grina idag.. Nej, jag vill inte ens tänka på det..

Jag får väl titta på den hemma eller i alla fall slutet och gråta lite för mig själv...

1 kommentar:

Hanna Jos sa...

Herregud vilken höjdare om du hade börjat grina a la Titanic eller Sex and the city, hahahahaha!