torsdag 18 september 2008

Hockey-säsongen börjar....

Idag är dagen här som Petter har väntat hela sommaren på. Djurgården ska spela sin första match idag. Petter har varit så spänd hela veckan. Idag har han inte kunnat koncentrera sig på jobbet, det har känts som julafton hela dagen sa han förut. Själv tycker jag att det varit väldigt skönt med detta hockey-uppehåll. Det är bara att inse att nu börjar våra liv rätta sig efter hur det går i hockeyn. Djurgården styr. Petter har nu laddat med att sett gamla klipp från gamla djurgårdspremiärer och har redan satt på tvn fast det är 15min kvar (men man vill ju inte missa nåt säger han). Nu kom han också och berättade att ölen var kall.

Nu är det snart helg och det ska bli väldigt skönt. Haft en riktig jobbig vecka faktiskt. Jag har jobbat över varje dag och igår var det föräldramöte så då var jag inte hemma förrän halv 10.
Imorgon ska jag, Hanna och Susanna äta och sova på hotellet. Det ska bli så himla kul. Det var alldeles för längesen vi hängde..

Nu vill Petter leta upp en bra Djurgården-bild att lägga upp här på bloggen.

Den här tyckte han var fin.

Inga kommentarer: