måndag 10 augusti 2009

Första dagen avklarad..

Idag var det faktiskt väldigt bra att vara tillbaka på jobbet.. Det kändes fint att komma in i personalrummet och ta min rosa blommiga mugg och dricka lite halv-äckligt kaffe från kaffemaskinen. Dock var det gratis kaffe idag, så det gällde att dricka på. Imorgon är det kaffekorten som gäller igen. Det var en riktigt bra känsla att träffa mitt kära arbetslag igen också, det blev mycket skvaller i arbetsrummet när vi egentligen skulle diskutera verksamhetsplanen. Men vad är roligast liksom, verksamhetsplanen eller allt annat som det finns att prata om när man inte sett varandra på 8 veckor?

Vi blev även bjudna på lunch idag och det är ju alltid trevligt (dock var det i bamba och det var rostbiff och potatissallad). Första dagen är en fin dag för oss, då bjussas det ordentligt..
Enda missen med dagen var nog att jag råkade komma så sjukt tidigt till jobbet imorse. Det var visst så att bussarna hade andra tider nu än vad det var i juni. Så jag råkade visst ha lite för mycket flyt skulle jag vilja påstå, för jag var redan på skolan kl.07:15 och vi skulle börja 8:00. Det var inte jättekul att sitta själv i personalrummet i en halv timma innan det började ramla in folk. Men jag hann med att dricka ett par koppar kaffe, så det var ju fint..

puss puss

Inga kommentarer: