lördag 29 augusti 2009

Bad..

Nu är vi på Orust och ikväll vankas det kräftskiva. För mig blir det paj-skiva istället för kräftor. Men det blir himla fint. Vi kom till Orust igår och vi hade lite surströmmings-middag med Emma, Jonas och Noah. Nu var det visst bara Petter som är stormförtjust i surströmming. Jag och Emma hade ju bunkrat upp med annan mat så det blev bra för oss andra också.

Det bästa av allt är nog ändå att Karin har renoverat sitt badrum här och hon har satt in ett badkar. Så jag har passat på att badat både igår kväll och imorse. Shit, vad jag älskar att bada. Dock brukar jag göra alldeles för varma bad, så att jag inte kan bada så länge. Men underbart är kort, eller vad säger man?

Så om jag försvinner från kräftskivan ikväll, så kanske jag bara är inne och badar litegrann.

Inga kommentarer: