onsdag 12 augusti 2009

Fast igen..

Efter redan 3 dagar på jobbet, så är man helt inne i jobbet igen. Det är lika självklart att snacka åtgärdsprogram och elevkonferenser, som det var självklart för några dagar sen att man skulle ta sig ett glas vitt till maten. Men jag ska inte klaga, jag tycker att det är kul att vara tillbaka och jag ser fram emot höstterminen. Men det är fortfarande lite jobbigt att gå upp så tidigt..

Igår var det också lite jobbigt när vi var inne i stan och lyssnade på Laleh och sen skulle vi ta ett glas vin. Hanna och Åsa som inte har börjat jobba än, kunde slå till på en flaska vin medans jag och Pillan fick nöja oss med ett glas. Ska man upp tidigt och jobba så måste man ju gå hem i tid...

Jag kan inte sluta titta på 21 Jump street heller, jag är helt fast. Det är så sjukt bra. Petter frågade mig varför jag egentligen gillar det så mycket, för de varken sjunger eller dansar. Men det är ju 80-tal och det utspelar sig i highschool, det är ju bara så klockrent. Nu ska jag allt ta och titta på ett avsnitt till. Jag måste nog slå till på lite fler säsonger snart bara...

puss puss

Inga kommentarer: