måndag 25 maj 2009

Mamma mia..

Då var det måndag igen och jag hade riktigt svårt för att sova igår. Att det alltid ska vara så svårt att somna, när man varit ledig ett par dagar. Men dagen blev helt okej, men det är verkligen nedräkning till sommarlovet nu. Både lärarna och kidsen vill ha lov.

Idag var det Mamma mia föreställning på Majas fritids. Maja körde en låt och var jätteduktig (och det säger jag inte bara för att det är Maja jag snackar om). Alla var duktiga, men Maja var duktigast såklart. Det var ganska många låtar de körde. 19 låter och det var snack om ett extranummer. Men det skippades och det var nog lika bra det, för jag tyckte mig höra hur många magar som helst som kurrade och hade sig i lokalen.

Jag och Pillan var lite sugna på att gå upp och köra en låt. Jag var sugen på en ballad, så att min röst verkligen skulle få komma fram på bästa sätt, men jag ville ju inte stjäla showen från alla barn, så det blev inget med det.

Ville ju passa på att bli fotad med kvällens stjärna efter föreställningen

Inga kommentarer: