söndag 17 maj 2009

Göteborgsvarvet och Eurovision..

Gårdagen var en riktigt bra dag. Vi hängde lite i Slottsskogen för att heja på duktiga Jonas och Martin som sprang. På kvällen var det Eurovision hos Ola och Junette. Det gick ju inte så bra för Sverige, men desto bättre för Norge. Nu är min plan att jag vill till Oslo nästa år. Jag har alltid velat se Eurovision live och nästa år fyller jag ju 30 i Eurovision-tider, så nu uppmanar jag alla att börja spara, för det kommer vara det enda jag önskar mig nästa år.

Efter starten gick vi och tog ett glas vin och Madeleine höll lilla Noah och han bara mös

Pillan tittade förbi då det vankades vin

Äntligen fick Karin också träffa Noah

Fina tjejer i solen

Här står vi och är redo för att heja lite på Martin och Jonas

Och Jonas sprang förbi

Och Martin med

På vägen hem stannade vi till och tog ett glas vin med dom här stiliga grabbarna

Sen var det grillning hos Ola och Junette

Vin och Eurovision är fina grejer

Inga kommentarer: