fredag 29 maj 2009

Fredagsmys i Slottis

Idag körde vi på fredagsmys i Slottis. Det var ju så himla fint väder idag så det var ju bara att gå ut och lägga sig på en filt.

Ola och Robin och Stella hängde också i Slottis. Och vi träffade även en man som hade flera konstiga djur med sig. En sån där typiskt genuint djurintresserad typ som kan prata om ormar och spindlar i flera timmar.

Men jag måste nog säga att jag var en av dom modigaste i Slottis idag, men det är ju bara sån jag är liksom..

Det funkar fint at köra fredagsmys utomhus

Det var inte bara vi som ville hänga ute i solen denna fredag

Stella mös också

Sen träffade jag på den här rackaren som ville ligga och mysa i min hand

Men var det inte jag som var rädd för djur? Väldigt konstigt att jag inte är rädd för spindlar dock...

Petter höll i en annan rackare

Ett till djur som ville hänga lite i min hand

1 kommentar:

Hanna Jos sa...

Du ser ju ooootroligt bekväm ut med alla dessa djur.... men modigt det tycket jag allt!