tisdag 19 maj 2009

Helg redan?

Ja men visst, nu kan man säga att det är helg för mig. För jag ska vara ledig imorgon också, jag hade så många övertidstimmar så jag var tvungen att vara ledig imorgon. Det passar mig fint att stanna hemma imorgon, för det är friluftsdag på skolan. Jag är inte stormförtjust i friluftsdagar, det har jag aldrig varit. Så jag hoppas på en himla skön ledig dag istället.

På torsdag ska vi åka till Orust och spendera ett par dagar där. Jag hoppas att vädret kommer vara fint så att jag kan jobba en del på brännan. Känner att jag behöver grunda med att bli lite rosa. Jag ska även satsa på att brodera lite Jenta-märken också.

Nu ska jag ta mig ett glas tisdagsvin och låtsas att det är helg imorgon (och det är det ju på sätt och vis)..

puss puss

Inga kommentarer: