torsdag 23 oktober 2008

Snart, snart, snart....

Snart är det fredag och fredagar är fina dagar och efter jag jobbat färdigt imorgon så sätter sig jag och Pillan på Swebus och åker till Oslo. En extra fin fredag blir det imorgon då.

Och nästa vecka är det höstlov, mest höstlov för eleverna dock, men det blir skönt att jobba med lite andra saker utan elever på skolan. Nu har jag avklarat ganska många utvecklingssamtal, jag har bara 3 kvar efter lovet. Så det känns bra också. Jag vill då passa på att gratulera kära Darling som bara har ett samtal kvar (såg jag just på facebook).

Jag glömde ju även berätta om min andra vän som är utomlands och har uppdrag. Hanna Jos är nu i England och hon har också fått ett uppdrag att utföra. Hon ska köpa en tjusig plånbok till mig från Urban Outfitters. Så nästa vecka blir nog som värsta julafton. Det ser jag fram emot ska ni veta.

Ha nu en trevlig helg och har ni inget för er tycker jag att ni ska ta er en titt på The Wedding date som går på lördag kl.20.00 på tv4plus. Jag ska nog ringa Petter på lördag och påminna honom så att han inte missar den.

Nu ska jag packa..
puss puss

Inga kommentarer: