måndag 13 oktober 2008

Jag är nästan rädd för att det här är för bra för att vara sant...

Om någon missade kvällens avsnitt av Färjan så kommer här en liten best of..

Håkan i baren svarar på varför han är en sån bra bartender.
-Jag är bra på att känna av människor och se vad de vill ha. Jag kan
t. ex se på en person om han vill ha ett glas vatten eller om någon vill ha en servett.

-Då spelar man ju trivsel-Torsten och sätter på sig Pepsodent-leendet. Håkan om hur man är mot vissa stammisar i baren.

Ruth svarar på varför hon har med sig 10 klänningar.
-Jag vill se ut som en blomma. Folk dras till mig och bara kommer fram till mig och vill prata med mig.

Värmländske underhållaren Per:
Vi spelar lite låtar, sånna vi kan och sånna vi inte kan. Idag är det sån där klockren publik. Men det kolliderar lite, för Östen kör ju bingo här samtidigt. Det e ju lite synd.

Ruths dröm går i uppfyllelse då det är gospel-time i Fun-club.

Det här är verkligen grymt bra. (Jag var tvungen att föra lite anteckningar under programmets gång.)

Nu är det bara att se fram emot nästa måndag och då hoppas jag att Ruth ska åka med färjan igen. Annars ska man få träffa Glenn i köket. Det blir spännande.

Inga kommentarer: