lördag 4 oktober 2008

Hej! Mitt Namn är Martin Stenmarck. Vill du ligga?

Jubel.......

Igår var det alltså Ladies night i Scandinavium. Jag och Pillan och några till var laddade. (eller iallafall jag och Pillan). Pillan tog på sig sina glasögon för att se Martin lite bättre och då kände man att fan vilken kväll det kommer bli...

Ja vad ska man då säga om kvällen.. Martin Stenmarck var väldigt het.. Henrik var väldigt söt och rolig och till sist Peter Stormare var mest läskig. Och jäklar vad det var mycket tanter där.. Efter showen drog dansen igång med Daniel Da Silva som dj. Kalasbra musik, men det kändes ju som man var på ett gothia disco, fast med bara tanter.. 40 plussare var man än vände sig.. Vinet var också väldigt dyrt (2glas för 130kr), så jag och Pillan bestämde oss för att dra till Exet istället. Vi tyckte att vi var riktigt smidiga när vi smugglade ut våra plastglas med några droppar vin i och sen traskade vi Avenyn fram med lite färd-dryck. Fint e det..

En annan kul sak igår var att mitt under showen skulle Pillan gå och köpa varsitt glas vin till oss och en bar var bara en trappa ner från där vi satt. Så Pillan traskade ditåt, men blir stoppad och får istället gå till baren som låg ute vid toaletten. Ja det här hade väl inte varit något konstigt om det var så att alla andra brudar som skulle gå till baren blev stoppade. Men nejdå, dom fick gå dit, men inte Pillan. Kul iallafall....

Ikväll blir det inflyttningsfest hos Darling och Andreas. Det ska bli kul. Jag hoppas på en hysterisk kväll.


Martin är ju så himla snygg, men inte Peter....

Inga kommentarer: