fredag 17 oktober 2008

Helgen är här.

Härlig fredag idag alltså.. Morgonen började sådär med att jag tänkte ta en tidigare buss som går från Marklandsgatan 07.15. Men då är ju självklart spårvagnen försenad så jag kommer till Markland kl.07.17 och har missat bussen. Så då får jag stå där och vänta och frysa i en kvart. Och min plan om att vara på jobbet extra tidigt gick ju ej så bra. Jag gillar inte när det inte blir som man tänkt sig, speciellt inte så tidigt på morgonen. Men dagen blev bra ändå.

Idag ska vi åka till Orust och spendera helgen där. Ska bli himla skönt.. Jag har tänkt att sticka lite och så ska jag köpa mig en ny bok idag också.

Jag har ju som sagt börjat med mina utvecklingssamtal denna veckan och nu har jag avklarat 5 st. Men det sköna är att jag har redan förberett de samtalen jag har nästa vecka, så jag behöver inte tänka nåt på det i helgen. Känns himla bra faktiskt.

Ha en trevlig helg.
puss puss

Inga kommentarer: