fredag 18 juni 2010

Mina tjejer!

Nu när jag har sommarlov, så är det lyx att träffa mina små tjejer som betyder så mycket för mig, lite oftare.. I tisdags sov Maja hos oss och vi hängde i Slottis hela onsdagen.

Igår hade jag en heldag med Susanna och Stella. Vi flängde runt i Kållered och i Eriksberg och till slut hamnade vi i Landvetter och jag sov över. Det var himla trevligt och det var nice att få sådan kvalitetstid ihop. Jag har dock varit på helspänn hela natten, för Susanna varnade att det kunde komma bebis under natten. Nu ville inte bebisen titta ut denna natten och jag är nog ganska glad för det, för det hade kunnat bli lite väl hysteriskt skulle jag tro. Men Susanna var glad, för då kunde jag ju passa Stella om det nu var så att dom var tvungna att åka iväg.. Men jag ger mig tusan på att bebisen kommer nästa vecka när jag är borta..

Maja kom direkt från Liseberg i tisdags, där hon blivit så fint sminkad

Jäklar, vad kul det var att hoppa studsmatta.. Stella lärde mig även ett par tricks. Men jag kände mig helt stel i kroppen när jag vaknade idag.

Stella bjöd på en liten teater på kvällen..

Inga kommentarer: