tisdag 15 juni 2010

Händelserik dag..

Imorse var jag inte direkt purfräsch efter gårdagens personalfest.. Men det var himla roligt igår så det fick väl vara värt det.. Men klockan 9 var jag på plats för att titta på Maja i kyrkan..

Efter skolavslutningen gick vi hem och åt tårta.. Det är fint att starta dagen med tårta på bakfyllan..

När vi sen hade slappat ett tag gick vi ner på stan för lite mer fika

På kvällen var jag och Annika hembjudna till Frida och Svea. Vi blev bjudna på en himla trevlig kväll med både drinkar, mat och vin..

Annika och sötaste Svea

När jag nu kom hem på kvällen så såg jag till min förskräckelse att mina fiskar blivit fler. Närmare bestämt 10 stycken fiskar till. Jag känner mig lite panikslagen inför detta faktiskt. Jag är inte sugen på att ta hand om alla dessa. Det värsta är att det ser ut som om en av fiskarna ska ha ännu fler fiskar, då den är ganska så tjock.. Vad gör jag om det är 23 fiskar i det lilla akvariet när jag vaknar imorgon???

Inga kommentarer: